Двуцветна крем супа

Ето я и обещаната рецепта за двуцветна крем супа. Всъщност това са две супи в една чиния. Аз направих една червена и една зелена. 

Необходими продукти за червената супа:
- 2 глави цвекло;
- 50 гр.краве масло;
- питейна вода за варене  + 0.5 л.гореща вода за доливане;
- сол на вкус
Необходими продукти за зелената супа:
- 1 глава броколи,
- 1 тиквичка;
- 1/2 кафяна лъжичка чесън на прах;
- 50 гр.краве масло;
- питейна вода за варене  + 0.5 л.гореща вода за доливане;
- сол на вкус
Двете крем супи приготвяте по аналогичен начин, както винаги съм описвала досега. Ето една примерна подготовка, която ще видите, като кликнете върху текста с различен цвят : примерна рецепта за крем супа.
Съответно при зелената ще добавите чесън на прах, а защо не - една две нарязани скилидки. При приготвянето на червената крем супа имайте в предвид, че цвеклото се вари много дълго, докато омекне. Аз го сварих за два часа и половина от предишната вечер, за да не настане бунт на обяд от чакането.
Направих супичките малко по-гъсти от обичайното, за да може да се разделят добре при сипването в съда за сервиране. За това използвах вместо една, две супени лъжици квасена сметана. Сипвах с два черпака едновременно от двете супи.
Тази рецепта ще впечатли мъжете на жените, а защо не и жените на мъжете;)
Децата вкъщи ще се радват, а ако имате гости ще блеснете с изобретателността си. Родителите ви ще се гордеят, че сте толкова напред с "материала":)
На снимката съм сложила парче сиренце, което много върви към супата, а вместо препечен хляб, пърленки, които затоплих в тостера. Останаха ми от неделната ни разходка до слънчевия град Банкя:)
Жани

Коментари