Кулинарна среща, декември 2017


Реших да споделя с вас снимки от едно кулинарно събитие, в което имах честта да участвам като творец. На тази среща за първи път представих свои десерти на живо пред абсолютно непознати хора. Беше изключително важно преживяване за мен, първо защото да готвиш е отговорност, второ защото поемаш риск да не харесат това, което предлагаш и не на последно място, защото се повярва в мен. Тук е мястото да благодаря на дамата, която ми гласува доверието си да ме включи в тази инициатива, а имено - Малинка Милянова. Мястото на провеждане беше прекрасния ресторант “Радецки” в любимия ми Ботев Парк, гр.Козлодуй.
Повече от десет любители и професионални кулинари представиха своите десерти, а най-голямото признание беше, че всичко се изяде за кратко време. По мои виждания, гостите бяха около сто, а това да наблюдаваш как чиниите се опразват и идват да питат за още, както и за рецепти, за мен се нарича удовлетворение и щастие, че това, което правиш има смисъл дори и само да доставиш радост на небцето на някого.
Благодаря!

Аз сготвих за хората:
































 Имаше и нехранителни предложения😀

Удобни решения за съхранение




 И прекрасни ръчно украсени свещи